<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-2"?>
<rss version="2.0">
  <channel>
    <title>Droga pani telewizjo czyli moja wersja EuroPride - komentarze</title>
    <link>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html</link>
    <description>Ojciec mojej koleżanki z podstawówki nakleił swego czasu na telewizorze napis &amp;quot;Wszystko kłamstwo&amp;quot;. Napis miał przypominać o komunistycznej propagandzie i wzywać do czujności podczas oglądania telewizji. Nie wiem, czy telewizor z napisem jeszcze stoi. Komunistyczna propaganda od dawna należy do przeszłości, ale natura nie znosi próżni, więc jej miejsce zajęła manipulacja, bardziej subtelna i wyrafinowana. Wczoraj byliśmy na EuroPride w Warszawie. Zastanawialiśmy się, czy wziąć udział w tej imprezie. Przede wszystkim, mieliśmy spore obawy o własne bezpieczeństwo, nafaszerowani obrazami maszerujących tłumów wszechpolaków. Ale po tylu niemieckich paradach, w których wzięliśmy udział, postanowiliśmy wreszcie wesprzeć Polskę. Dzień zaczął się piękny, nawet przesadnie, bo o 13-tej było już dobrze powyżej 30 stopni. Na Placu Bankowym kłębił się radosny, kolorowy tłum. Kolorowy przede wszystkim z powodu tęczowych flag - przebierańców i drag queen było nie za dużo, w końcu Polacy są grzeczni i porządni... A może po prostu nie chcieli prowokować? Ruszyliśmy. Ja z lekką drżączką, zastanawiając się, z której strony polecą jajka czy kamienie. Idąc zauważyłem gdzieś w kącie placu małą grupkę otoczoną szczelnie kordonem policji. Coś tam skandowali, było parę podniesionych pięści, ale nie za bardzo było widać. Zresztą zaraz zostali z tyłu. No i idziemy, idziemy, w tłumie. Po bokach przemykają policjanci w odblaskowych kamizelkach. A na chodnikach stoją ludzie. I patrzą, robią zdjęcia, machają. Z okien też się patrzą, ktoś trzyma tęczową chorągiewkę. Gdzie te jajka? Po godzinie po prawej wreszcie grupka z &amp;quot;Zakazem pedałowania&amp;quot;. Robię zdjęcia, ale ciężko to idzie, bo gapie i policjanci zasłaniają, a ich jest może ze 20 osób. No i już ich minęliśmy, po ptokach, więcej zdjęć nie będzie. &amp;quot;W tym roku i tak ich dużo&amp;quot;, mówi znajomy Tomek z Warszawy. Dużo? To czego ja się bałem? Naszym przeciwnikiem okazują się nie prawicowcy, a upał. Trasa zostaje lekko skrócona i po 16 docieramy na Plac Konstytucji, spaleni słońcem, zmęczeni, ale roześmiani i szczęśliwi. Gra muzyka z plaform, ludzie tańczą. Teraz przydałby się jakiś wielki koncert na placu, ale niestety organizatorzy nie przewidzieli. Więc powoli, powoli rozchodzimy się. Napompowani radosną energią. Że jesteśmy. Że jest nas tak dużo. Że mogliśmy głośno powiedzieć, o co nam chodzi, idąc ulicami Warszawy w słoneczny dzień. Taka jest moja wersja. Inne wersje znajdziecie w Gazecie Wyborczej , na Homikach  i w różnych innych miejscach. Np. na stronach różnych telewizji. Taak. Tutaj mina mi zrzedła. Polsat: maszerujące tłumy wszechpolaków, wywiad z wszechpolakiem, dwie cioty. TVN: maszerujące tłumy wszechpolaków, szamotanina z policją, parę drag queen. TVP Info: wszechpolacy, drag queen, przebierańcy. Myślałby kto, że parada była jakąś bitwą między facetami w glanach i facetami na szpilkach. Bitwą bardziej krwawą niż pod Grunwaldem. W której wzięły udział dwie armie, ta wielka wszechpolska i ta mniejsza gejowska. A tymczasem wszechpolaków było tylko 300-tu, a parada liczyła 8 tysięcy! Ale mogło być 100 tysięcy, tyle tylko, że telewizja polska, publiczna i komercyjna, zastrasza lesbijki i gejów pokazując im przerysowane obrazy przemocy. A konserwatywną część społeczeństwa podjudza obrazami drag queen i rozebranych facetów, których z tak wielkim trudem reporterzy wyszukali w tłumie normalniaków. Jedna wielka manipulacja, która od lat świetnie służy interesom rządzącej prawicy. No i oczywiście podniesieniu oglądalności. Dlatego zachęcam: przyjedźcie za rok i przekonajcie się sami!</description>
    <lastBuildDate>Mon, 28 Mar 2011 19:02:20 +0200</lastBuildDate>
    <item>
      <title>ticotico: A w ogóle to cały czas mnie fascynuje ...</title>
      <link>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k9579489</link>
      <description>A w ogóle to cały czas mnie fascynuje ludzka agresja... Miś się zachowuje, jakbym mu co najmniej siostrę zbałamucił... :)</description>
      <guid>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k9579489</guid>
      <pubDate>Mon, 28 Mar 2011 19:02:20 +0200</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>ticotico: Misiu, postaci ty moja ...</title>
      <link>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k9579439</link>
      <description>Misiu, postaci ty moja kryształowo-moralna, nie ty będziesz decydował, gdzie mam prawo przyjeżdżać. Pozdrawiam z Warszawy :)</description>
      <guid>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k9579439</guid>
      <pubDate>Mon, 28 Mar 2011 18:50:51 +0200</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>Gość miś: zostańcie sobie w Monachium i nie ...</title>
      <link>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k9568512</link>
      <description>zostańcie sobie w Monachium i nie przyjeżdżajcie tutaj więcej. nie potrzeba nam takich gości o wątpliwej moralności</description>
      <guid>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k9568512</guid>
      <pubDate>Fri, 25 Mar 2011 19:33:17 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>landaverde: P.S. Absurdem jest nazywać PiS czy ...</title>
      <link>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8772050</link>
      <description>P.S. Absurdem jest nazywać PiS czy nawet PO prawicą. Na jakiej podstawie? Tylko ze wzgledu na stosowaną przez nich frazelogię?</description>
      <guid>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8772050</guid>
      <pubDate>Fri, 17 Sep 2010 04:52:52 +0200</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>landaverde: ticotico,&#xD;&#xD;1. PO od PiS rzeczywiście ...</title>
      <link>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8772057</link>
      <description>ticotico,&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;1. PO od PiS rzeczywiście niewiele sie różni, ale zdanie, że &lt;i&gt;'Platforma jest niestety równie homofobiczna co PiS'&lt;/i&gt;, nic mi nie mówi. Musiałbyś zdefiniować na czym ta rzekoma 'homofobia' polega. Ja jakoś żadnej nie dostrzegam.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;2. 'Wprowadzenie związków partnerskich dla par jednopłciowych' jest dla mnie postulatem o tyle niezrozumiałym, że o ile mi wiadomo w ramach istniejącego prawa 'pary jednopłciowe' mogą z powodzeniem sobie funkcjonować. &lt;br/&gt;Natomiast &lt;i&gt;'oswajanie heteroseksualnej większości z istnieniem gejów i lesbijek'&lt;/i&gt; poprzez parady przynosi, mam wrażenie, skutek odmienny od zamierzonego, w każdym razie deklarowanego. To naprawdę &lt;b&gt;wam&lt;/b&gt; zależy na tych paradach? &lt;i&gt;'Heteroseksualna większość'&lt;/i&gt;, którą na co dzień &lt;i&gt;'istnienie gejów i lesbijek'&lt;/i&gt; ani ziębi, ani grzeje, jest przy takiej okazji przymuszana do tzw. &lt;i&gt;'tolatencji'&lt;/i&gt;, a w istocie do akceptacji. A jak wiadomo przymus rodzi w ludziach odruch buntu - to naturalna i powszechnie znana zależnosć. Poza tym ostentacja w kwestiach intymnych, niezależnie od tego czy dotyczy związków homo- czy heteroseksualnych, w przeciętnym, niezdemoralizowanym człowieku budzi zniesmaczenie. Mam wrażenie, że o takie właśnie reakcje chodzi politykom, którzy stręczą się wam na &lt;i&gt;'szermierzy tolerancji'&lt;/i&gt;, w istocie zaś antagonizują jednych przeciw drugim w myśl zasady &lt;i&gt; "gdzie dwóch się bije, tam..."&lt;/i&gt;&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Myślę, że tu &lt;b&gt;Michalkiewicz ma zupełną rację&lt;/b&gt;, niezależnie od słownictwa które używa. Tzw. 'lewica', która uprzednio straciła wpływ na pozbawioną złudzeń 'klasę robotniczą' zyskuje w was 'proletariat zastępczy', demonizując wobec was 'heteroseksualną większość', a ich z kolei tresuje w politycznej poprawności, czyli kneblowaniu ust orwellowską myślozbrodnią.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Uważam, że popełniacie gruby błąd dając się łowić 'lewicy' na takie społeczne inżynierie. Naiwnością jest uważać, że wszystko co 'lewica' deklaruje to tak naprawdę, z ich autentycznego przekonania. Naprawdę myślicie, że 'lewica' tak się o was troszczy? Być może żywicie przekonanie, że już sama przynależność do lewicowej partii wypływa z ich 'tolerancyjnych' poglądów? Wystarczy jednak przyjrzeć się jak 'lewica' reprezentowała interesy proletariatu, choćby przypomnieć sobie przysłowiowy koniak (&lt;i&gt;"ulubiony napój ludzi pracy spijany ustami jej najlepszych przedstawicieli"&lt;/i&gt;), by pozbyć się tych złudzeń.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Być może myślicie nawet, że dopięcie postawionego wam celu w postaci przepchnięcia różnych ustaw będzie jakimś 'wielkim zwycięstwem demokracji'? Tyle tylko, że już od starożytności istnieje zasada prawna &lt;i&gt;cuius est cognere eius est tolere&lt;/i&gt; (kto ustanowił, ten może znieść). Więc oddawanie w ręce polityków i ustaw prawa do decydowania o własnym losie, czy też przymuszania innych do tzw.'tolerancji', niezależnie od tego jak obecnie wydaje się wam korzystne, jest samo w sobie niebezpiecznym precedensem. A co jesli wasi 'szermierze' przestaną zabiegać o wasze względy, jak stało się to z robotnikami? Co wtedy? Płacz i zgrzytanie zębów? Historia wielokrotnie pokazywała, że oddanie zbyt dużej władzy w ręce polityków skutkowało nietolerancją i łamaniem praw jednostki. Segregacja w południowych stanach USA przetrwała najdłużej właśnie dlatego, że stało za nią państwo, że ujęta była w przepisy prawa.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Chcę cię przekonać, że w naszym wspólnym najwyższym interesie jest dążenie do &lt;b&gt;jak najmniejszego udziału państwa w życiu człowieka&lt;/b&gt;, w ograniczaniu władzy polityków. Powinno się walczyć o prawa uniwersalne, powszechne, jak wolność wypowiedzi, wolność ekonomiczna, czy wolność wyznania. Owa forma dialogu, o którą ci chodzi, jest niczym jeśli bedzie wypływać tylko z politycznej poprawności, z norm narzuconych człowiekowi pod przymusem, czy choćby poprzez ideologiczną tresurę. Jeśli oczekujesz autentycznej tolerancji i akceptacji to rozejrzyj się - prawdopodobnie już ją masz. Okaż ją też innym, troszcząc się o wspólne prawa i wspólne cele. Wyjdzie to wszystkim na zdrowie.&#xD;&lt;br/&gt;</description>
      <guid>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8772057</guid>
      <pubDate>Fri, 17 Sep 2010 04:40:26 +0200</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>ticotico: P.S. Artykuł p. Michalkiewicza niestety ...</title>
      <link>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8769057</link>
      <description>P.S. Artykuł p. Michalkiewicza niestety mi się nie podobał, zrobił na mnie wrażenie sarmackiego bełkotu po kieliszeczku. Weźmy np. zdanie poniżej:&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Podobnie z sodomitami; wystarczy tylko namówić ich, żeby najintymniejszą kwestię jednym susem postawili w centrum politycznego zainteresowania, no a wtedy już można ich bronić, kto wie, czy nawet nie naprawdę. &lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Dodaję, że w kontekście artykułu to żydokomuna namawia "sodomitów" do "upubliczniania". Dajmy spokój żydokomunie, już samo słowo wg mnie kompromituje autora. Ale przede wszystkim jaka przepaść niezrozumienia. Najintymniejsza kwestia? Jak do cholery można żyć normalnie nie ujawniając przed innymi choć odrobiny swego życia? Weźmy taki zwykły heterycki dialog:&#xD;&lt;br/&gt;- Cześć Piotrek, jedziemy jutro z Marzeną nad jezioro, jedziesz z nami?&#xD;&lt;br/&gt;- Z jaką Marzeną?&#xD;&lt;br/&gt;- Nie mówiłem ci? To moja nowa dziewczyna.&#xD;&lt;br/&gt;- Aha. Nie, nie wiem, dam ci znać wieczorem.&#xD;&lt;br/&gt;- Ok, na razie.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;A teraz wersja, gdzie porównywalna informacja nagle wywołuje zupełnie inną reakcję. Proszę mi wytłumaczyć dlaczego tak musi być. W końcu nikt tu nikomu nie ujawnia jakichś intymnych szczegółów:&#xD;&lt;br/&gt;- Cześć Piotrek, jedziemy jutro z Robertem nad jezioro, jedziesz z nami?&#xD;&lt;br/&gt;- Z jakim Robertem?&#xD;&lt;br/&gt;- Nie mówiłem ci? To mój nowy chłopak.&#xD;&lt;br/&gt;- Co??? To ty jesteś pedałem???&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Łopatologia działa, więc tłumaczę: aktywistom "sodomitom" chodzi o to, żeby dialog wyglądał tak:&#xD;&lt;br/&gt;- Cześć Piotrek, jedziemy jutro z Robertem nad jezioro, jedziesz z nami?&#xD;&lt;br/&gt;- Z jakim Robertem?&#xD;&lt;br/&gt;- Nie mówiłem ci? To mój nowy chłopak.&#xD;&lt;br/&gt;- Aha. Nie, nie wiem, dam ci znać wieczorem.&#xD;&lt;br/&gt;- Ok, na razie.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt; Zapomniałem o żydokomunie, ale wybaczcie, naprawdę nie wiem, co ,żydokomuna ma z tym wszystkim wspólnego.</description>
      <guid>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8769057</guid>
      <pubDate>Thu, 16 Sep 2010 13:22:07 +0200</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>ticotico: Hej landaverde, dzięki za komentarz. Co ...</title>
      <link>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8768976</link>
      <description>Hej landaverde, dzięki za komentarz. Co do Twoich pytań:&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;1. rządząca prawica to PO - moim zdaniem od PiS różni się tylko i wyłącznie stylem, ale treść pozostaje ta sama. Platforma jest niestety równie homofobiczna co PiS.&#xD;&lt;br/&gt;2. Głownym postulatem tegorocznej parady było wprowadzenie związków partnerskich dla par jednopłciowych i na tym koncentrował się przekaz. Poza tym, każda parada ma na celu oswojenie heteroseksualnej większości z istnieniem gejów i lesbijek.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt; Pozdrowienia, tico</description>
      <guid>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8768976</guid>
      <pubDate>Thu, 16 Sep 2010 13:00:12 +0200</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>landaverde: Ano dobry tekst, obiektywny. Mam ...</title>
      <link>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8754089</link>
      <description>Ano dobry tekst, obiektywny. Mam jednak dwa pytania: &lt;br/&gt;1. O jakiej to &lt;i&gt;'rządzącej prawicy'&lt;/i&gt; piszesz? &lt;br/&gt;2. Napisałeś: &lt;i&gt;"Że mogliśmy głośno powiedzieć, o co nam chodzi,"&lt;/i&gt;. Nie było mnie tam, więc nie słyszałem - &lt;b&gt;o co wam chodzi&lt;/b&gt;? &lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;A tak ku refleksji - warto byś przeczytał: Każdy z każdym się miłuje &lt;i&gt;Stanisław Michalkiewicz&lt;/i&gt; &lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Pozdrawiam. &lt;br/&gt;-- &lt;br/&gt; Początki GW</description>
      <guid>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8754089</guid>
      <pubDate>Mon, 13 Sep 2010 09:39:59 +0200</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>ticotico: Komu?</title>
      <link>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8615866</link>
      <description>Komu?</description>
      <guid>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8615866</guid>
      <pubDate>Mon, 9 Aug 2010 20:07:11 +0200</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>Gość spruce: &#xD;A o co wam chodzi?</title>
      <link>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8614170</link>
      <description>&lt;br/&gt;A o co wam chodzi?&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;</description>
      <guid>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8614170</guid>
      <pubDate>Mon, 9 Aug 2010 11:25:51 +0200</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>ticotico: Dzięki wszystkim za komentarze. A co do ...</title>
      <link>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8613218</link>
      <description>Dzięki wszystkim za komentarze. A co do "faceta jakich wiele": sposób, w jaki się wyrażasz, świadczy o twoim niskim poziomie, więc trudno mi cię brać poważnie, nie mówiąc już o jakiejkolwiek dyskusji.</description>
      <guid>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8613218</guid>
      <pubDate>Sun, 8 Aug 2010 23:56:20 +0200</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>Gość Facet jakich wiele: nawet 100 parad nie ...</title>
      <link>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8613164</link>
      <description>nawet 100 parad nie przekona mnie ze facet dmuchajacy innego facta w d jest normalny. Chore zboczenie i wynaturzenie, leczcie sie.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt; PS. A kto was splodzil? Dwa pedzie czy moze mamusia i tatus?</description>
      <guid>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8613164</guid>
      <pubDate>Sun, 8 Aug 2010 23:42:30 +0200</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>mikser73: Dzięki za wpis, nie jestem gejem ale ...</title>
      <link>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8590398</link>
      <description>Dzięki za wpis, nie jestem gejem ale też nie jestem uprzedzony do nikogo i byłem ciekaw jakiejś prawdziwej relacji z tej imprezy a nie ściemniania jaka ta Polska to Ciemnogród i chcemy wszystkich pozabijać za wygląd czy preferencje seksualne odmienne od naszych, kurczę sądząc z Twojego wpisu ludzie są coraz bardziej przychylnie nastawieni do tego typu imprez więc moje demokratyczne serce rośnie :-) &lt;br/&gt; pozdrawiam Mikołaj</description>
      <guid>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8590398</guid>
      <pubDate>Tue, 3 Aug 2010 10:55:49 +0200</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>Gość michal: kliknolem na linka z wyborczej, ...</title>
      <link>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8543136</link>
      <description>kliknolem na linka z wyborczej, dzieki za to co napisales, siedze sobie za granica i czytam czesto co tam w kraju i mnie to przeraza ciagle, nie wiem juz jakich medi sluchac i czytac, faktze manipulacja jest po to sa media chyba a resztato ideologiczna sciema, zawsze ktos chyba bedzie po jakiejs stronie stal...&#xD;&lt;br/&gt; no to pozdrowka</description>
      <guid>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8543136</guid>
      <pubDate>Thu, 22 Jul 2010 02:31:31 +0200</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>Gość kruk: Masz rację. Dzięki za taki komentarz. ...</title>
      <link>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8532253</link>
      <description>Masz rację. Dzięki za taki komentarz. Pozdrawiam i do następnego roku:)</description>
      <guid>http://ticotico.blox.pl/2010/07/Droga-pani-telewizjo-czyli-moja-wersja-EuroPride.html#k8532253</guid>
      <pubDate>Mon, 19 Jul 2010 12:38:55 +0200</pubDate>
    </item>
  </channel>
</rss>


